مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:252024-01-11سياسي

روایت جدید از استعفای ظریف در زمان سفر اسد


به من پیام دادند که فلانی! من می خواهم استعفا بدهم، خبر من را به رسانه ها می دهید؟ می خواهم این وَر و آن وَر نروم، از کانال تو انجام بدهم.

از من پرسیدند که انجام می دهید؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جهان نیوز نوشت: حسین جابری انصاری، معاون اسبق وزارت خارجه که در زمان سفر بشار اسد به تهران و متعاقب آن استعفای ظریف، دستیار وزیر خارجه بود درباره آن اتفاق به جماران گفت: آنچه که خود شهید سلیمانی بعد از استعفای آقای دکتر ظریف به من گفتند را اینجا عرض می کنم و این شهادتی است که دارم می گویم.

من داشتم جایی می رفتم که زنگ زدند، ایشان پشت خط آمد و گفت که من این را به ریاست جمهوری گفته بودم و فرض من این بود که آنها به آقای دکتر ظریف می گویند.

شهید سلیمانی به من گفتند من با دولت، با رییس جمهور (روحانی) و دفتر رییس جمهور هماهنگ کرده بودم و فرض من این بود که ریاست جمهوری با وزیرش هماهنگ است و به او اطلاع می دهد، لذا نیازی نمی دیدم که خودم هم اطلاع جداگانه بدهم.

خوب، این روایت شهید سلیمانی بود.

این طرف چه اتفاقی افتاد؟ بعد از اینکه خبر منتشر و رسانه ای شد که آقای بشار اسد رییس جمهوری سوریه به تهران آمده اند، آقای دکتر ظریف به من زنگ زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جدید از استعفای ظریف در زمان سفر اسد

روایت جدید از استعفای ظریف در زمان سفر اسد