مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:502023-12-25اقتصادي

کشف 20 قطعه کارت سوخت غیر مجاز از متصدی جایگاه سوخت در بجنورد


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف 20عدد کارت سوخت ازمتصدی یکی از جایگاه های سوخت بجنورد به ارزش هفت میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف 20عدد کارت سوخت ازمتصدی یکی از جایگاه های سوخت بجنورد به ارزش هفت میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ تقی تویی اظهار کرد: به دنبال اشراف و تسلط اطلاعاتی مبنی بر فعالیت عده ای سودجو در خصوص فرآورده های سوختی و در انجام طرح های نظارتی پلیس، با تشکیل اکیپی از ماموران این پلیس و نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی، طرح نظارت بر جایگاه های فراورده های سوختی با هماهنگی مرجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی، از کارگر یکی از جایگاه های سوخت تعداد 20 قطعه کارت سوخت (14 کارت مربوط به بنزین و 6 کارت مربوط به گازوییل)که به صورت غیرمجاز سهمیه واریزی از سوی شرکت نفت را در بازار آزاد به فروش می رساند، کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی گفت: در همین راستا و در برآورد انجام شده بر اساس اظهار نظر کارشناسان و مقدار سهمیه سوخت موجود در کارت ها به ارزش بیش از هفت میلیارد و 600 میلیون ریال کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 قطعه کارت سوخت غیر مجاز از متصدی جایگاه سوخت در بجنورد

کشف 20 قطعه کارت سوخت غیر مجاز از متصدی جایگاه سوخت در بجنورد