مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:252023-12-25ورزشي

هفدهمین مهار در سی و یکمین ضربه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فقط دو دقیقه از شروع نیمه دوم بازی پرسپولیس–شمس آذر گذشته بود که یک هجوم برق آسا از تیم میهمان، یک ارسال و ریباند توپ باعث شد تیم دقیقی با یک شوت و خطای هند علی نعمتی که البته صحنه مشکوکی هم بود به پنالتی دست یابد.

- علیرضا بیرانوند باز هم موفق به مهار یک پنالتی دیگر شد و اگر هم بازیانش قدر سیو او را می دانستند حالا تعریف و تمجید ها از گلر ملی پوش پرسپولیس بالا می گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، فقط دو دقیقه از شروع نیمه دوم بازی پرسپولیس–شمس آذر گذشته بود که یک هجوم برق آسا از تیم میهمان، یک ارسال و ریباند توپ باعث شد تیم دقیقی با یک شوت و خطای هند علی نعمتی که البته صحنه مشکوکی هم بود به پنالتی دست یابد.

بعد از اعتراض سفت و سخت پرسپولیسی ها از جمله بیرانوند به داور و کمک نزدیکش، هواداران پرسپولیس زودتر از بازیکنان تیم خود، بی خیال اعتراض شده و شروع به تشویق همه جانبه بیرانوند کردند.

هواداران پرسپولیس که از قدرت بیرو در مهار پنالتی ها خبر دارند با این کار قصد داشتند به گلر شاخص تیم شان روحیه بدهند تا باز هم در ضربات پنالتی موفق باشد.

در شرایطی که تشویق یک جانبه بیرانوند قطع شده بود سرآبادانی کاپیتان تیم شمس آذر پشت توپ ایستاد و بیرو باز هم موفق شد توپ او را دفع کند، اما در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین مهار در سی و یکمین ضربه

هفدهمین مهار در سی و یکمین ضربه