مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:252024-01-10بين الملل

حمله حوثی های یمن به یک کشتی در دریای سرخ


به جزییات بیشتری در این گزارش اشاره نشده است، اما با توجه به خبر اولیه شبکه الجزیره به نظر می رسد این حادثه مرتبط با گزارش چند ساعات پیش باشد که در آن به نقل از مقام یمن حمله به یک کشتی در دریای سرخ تأیید شده بود.

- منابع منطقه ای اعلام کردند که نیرو های یمنی یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از الجزیره، یک منبع نظامی یمنی گفته است که نیرو های یمن یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

  همزمان اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که گزارشی درباره فعالیت واحد های گشت زنی در دریای سرخ در نزدیکی یمن دریافت کردیم.

  سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس در این ارتباط اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 50 مایل دریایی تا بندر الحدیده یمن دریافت کردیم.

  به جزییات بیشتری در این گزارش اشاره نشده است، اما با توجه به خبر اولیه شبکه الجزیره به نظر می رسد این حادثه مرتبط با گزارش چند ساعات پیش باشد که در آن به نقل از مقام یمنی حمله به یک کشتی در دریای سرخ تأیید شده بود.

  این در حالی است که روز گذشته وزیر دفاع انگلیس گفته بود که کشتی اچ ام اس ریچموند به عنوان بخشی از تلاش ها برای مقابله با حملات نیرو های یمنی به سمت دریای سرخ در حرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله حوثی های یمن به یک کشتی در دریای سرخ

حمله حوثی های یمن به یک کشتی در دریای سرخ