مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:152023-12-27اقتصادي

7 واحد صنعتی در سفر رییس جمهور به زنجان احیاء و افتتاح می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به این زنجان هفت واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 176 هزار و 840 میلیارد ریال در سطح استان احیاء و افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به این زنجان هفت واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 176 هزار و 840 میلیارد ریال در سطح استان احیاء و افتتاح خواهد شد.

مجید گلشنی صبح امروز (چهارشنبه 6 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با راه اندازی واحدهای صنعتی با حضور رییس جمهور، 1934 نفر در واحدهای صنعتی و معدنی استان مشغول به کار خواهند شد.

وی به آغاز به کار دوباره شرکت سرجین بافت در این سفر اشاره کرد و گفت: یکی از واحدهای مهم آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به زنجان، سرجین بافت است.

این مسئول ادامه داد: این واحد در سفر قبلی رییس جمهور به زنجان تعطیل بود که پس از پیگیری های مکرر صورت گرفته و رفع بخشی از مشکلات آن، شاهد راه اندازی فاز اول این واحد بزرگ صنعتی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان خواهیم بود.

گلشنی، سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد را بالغ بر 24 هزار و 900 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این واحد زمینه اشتغالزایی برای 560 نفر را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 واحد صنعتی در سفر رییس جمهور به زنجان احیاء و افتتاح می شود

7 واحد صنعتی در سفر رییس جمهور به زنجان احیاء و افتتاح می شود