مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:102024-01-14سياسي

سازش 14 فقره قتل در همدان


معاون قضایی دادگستری همدان از سازش 14 فقره پرونده قتل طی امسال در استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی مصطفوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه رویداد مهم در سطح استان از دی ماه آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد اظهار کرد: از 13 دی مقارن با شهادت سردار سلیمانی با مشارکت نیروهای انتظامی جشنواره سبکبالان مصلح آغاز شده و تا 12 بهمن ادامه دارد و در این راستا 24 بهمن همایشی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علت برگزاری این جشنواره نقش نیروهای انتظامی در فرهنگ صلح و سازش بوده است گفت: می توان با ارتقای فرهنگ مصالحه از ظرفیت دینی و مذهبی و ریش سفیدان  نیز بهره برد.

معاون قضایی دادگستری همدان با اشاره به اینکه نخستین جشنواره وکلای مصلح از 20 دی ماه آغاز شده و تا 20 بهمن ماه ادامه دارد افزود: وکلا نیز نقش مهمی در صلح و سازش دارند و به دنبال این هستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری مرکز وکلا و کانون وکلا جشنواره وکلا برگزار می شود که اختتامیه این جشنواره هفتم اسفند خواهد بود گفت: در راستای جذب داوران حرفه ای در کشور نیز جشنواره ای برگزار خواهیم کرد؛ تاکنون در استان هفت نفر ابلاغ داور حرفه ای گرفتند و به دنبال این هستیم با برگزاری جشنواره ای تعداد داوران را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 14 فقره قتل در همدان

سازش 14 فقره قتل در همدان