مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:102023-12-31حوادث

روایت دقیق و به موقع رویداد مورد توجه پلیس فارس باشد


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به قدرت رسانه ها، سواد رسانه ای و موضوع روایتگری اول، گفت: روایتگری اول، به موقع،دقیق و مناسب در هر موضوع اجتماعی بسیار مهم است و پلیس باید در این مسیر خوب و به موقع عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: اگر معاونت اجتماعی در مأموریت های مختلف پلیسی به نحو احسن به وظایف خود عمل کند، به تبع آن حضور فیزیکی پلیس در جامعه کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت در یک جامعه بسیار مهم هستند، گفت: اقدامات معاونت اجتماعی باعث بالا بردن احساس امنیت در جامعه می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به قدرت رسانه ها، تصریح کرد: روایتگری اول، به موقع و مناسب در هر موضوع اجتماعی بسیار مهم است و معاونت اجتماعی باید در این مسیر خوب و به موقع عمل کند.

ملک زاده با بیان اینکه پلیس به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه است، گفت: اقدامات معاونت اجتماعی باید بگونه ای باشد که از تبدیل شدن مسائل اجتماعی و فرهنگی به موضوعات امنیتی در جامعه خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دقیق و به موقع رویداد مورد توجه پلیس فارس باشد

روایت دقیق و به موقع رویداد مورد توجه پلیس فارس باشد