مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:402024-01-08سياسي

جهاد سازندگی در سرخس در حال متبلور شدن است


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: لوله ‎گذاری 300 کیلومتری برای آبرسانی کشاورزی در این منطقه، کاملا یک کار مشترک بین مردم و حاکمیت است و عملا جهاد سازندگی در این منطقه در حال متبلور شدن است.

- سید امیرحسین مدنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس، اظهار کرد: یکی از اقدامات کلیدی دولت سیزدهم توجه به نقاطی است که بر مبنای شاخص ‎هایی به عنوان نقاط کم برخوردار شناسایی می ‎شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بیان کرد: در معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم در کشور 40 منطقه به عنوان منطقه هدف شناسایی شدند و یکی از این مناطق شهرستان سرخس استان خراسان رضوی است.

وی افزود: کار ویژه ‎ای که در سرخس اتفاق افتاده است، در این دولت سند جامع پیشرفت منطقه ‎ای کاملا براساس شاخص ‎ها و دیدگاه ‎های امامین انقلاب استخراج شده است و منتج به درآوردن نظام مسائل شهرستان و راه ‎حل ‎هایی که بتواند در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشکلات را حل کند، شده است.

مدنی با بیان اینکه این مسائل کاملا به صورت علمی و تحقیق شده توسط کارشناسانی و نخبگانی که در منطقه سرخس بودند احصا شده است، گفت: در این سند به موضوعات خوبی رسیدند و این پروژه ها، پروژه هایی هستند که الان می ‎تواند با توجه به این استناد و پشتوانه علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد سازندگی در سرخس در حال متبلور شدن است

جهاد سازندگی در سرخس در حال متبلور شدن است