مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:102024-01-03سياسي

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر لزوم اتخاد تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی ایام پایانی سال گفت: روند توزیع و قیمت گذاری مرغ در قم باید اصلاح شود.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر لزوم اتخاد تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی ایام پایانی سال گفت: روند توزیع و قیمت گذاری مرغ در قم باید اصلاح شود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سید علی اکبر غلامیان سه شنبه شب در سیزدهمین کارگروه تنظیم بازار استان قم با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و همچنین سالگرد شهادت سردار دلها گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز یک انسان الهی و خادم مردم، نظام و انقلاب و دین خدا بود که همه مردم و مسئولان باید از این شهید بزرگوار الگو بگیریم.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر بازار ایام پایانی سال افزود: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و ماه مبارک در ماه های آتی باید تمام شرایط برای ایجاد یک بازار آرام و پر از کالا در قم ایجاد شود.

وی با ذکر این مطلب که باید تورم مضاعف را در قم از بین ببریم گفت: موضوع کلان تورم یک بحث است و گرانی مضاعفی که به دلیل عدم نظارت و سودجویی ها و مدیریت ضعیف ایجاد می شود بیشتر از گرانی اصلی مضر است و باعث دلسرد شدن مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال