مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 23:052023-12-26سياسي

بازآموزی در کنار سوادآموزی دنبال شود


فرماندار رودسر، با بیان اینکه سوادآموزی و بازآموزی در کنار هم دنبال شود، اضافه کرد: امروزه در کنار سوادآموزی، نیازمند دوره های آموزشی تکمیلی و بازآموزی هستیم تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی و ارتقای سطح درآمدی خانوار باشیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه سوادآموزی و بازآموزی در کنار هم دنبال شود، اضافه کرد: امروزه در کنار سوادآموزی، نیازمند دوره های آموزشی تکمیلی و بازآموزی هستیم تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی و ارتقای سطح درآمدی خانوار باشیم.

محمد حیدری امروز، 5 دی ماه در جلسه ستاد پشتیبانی از نهضت سوادآموزی شهرستان رودسر، با اشاره به توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی به امر آموزش و سوادآموزی، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب درصد بی سوادی و کم سوادی در کشور بالا بود و از نرم جهانی عقب تر بودیم.

وی سواد را در کنار بهداشت عمومی یکی از شاخصه های توسعه دانست و افزود: با دستور امام خمینی(ره) نهضت سوادآموزی در کشور به راه افتاد و حتی در دوران دفاع مقدس نیز شاهد برپایی کلاس ها در پشت جبهه بودیم و رزمندگان در امتحانات شرکت می کردند.

فرماندار رودسر با اشاره به عزم جزم نظام جمهوری اسلامی در بحث علم و آگاهی و دانش عمومی، تاکید کرد: خوشبختانه در این بخش موفق بودیم و در شاخص سواد رشد چشمگیری داریم؛ البته باید در کنار سوادآموزی، شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازآموزی در کنار سوادآموزی دنبال شود

بازآموزی در کنار سوادآموزی دنبال شود