مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:402023-12-25اقتصادي

31 هزار نفر در خوزستان تحت پوشش سوادآموزی هستند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال 31 هزار سوادآموز در کلاس های نهضت سوادآموزی شرکت کرده اند، گفت: شاخص سوادآموزی در استان خوزستان در سال های اخیر 95 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال 31 هزار سوادآموز در کلاس های نهضت سوادآموزی شرکت کرده اند، گفت: شاخص سوادآموزی در استان خوزستان در سال های اخیر 95 درصد رشد داشته است.

مسعود حمیدی نژاد روز دوشنبه 4 دی در همایش استانی هفته بزرگداشت نهضت سوادآموزی که در شوشتر برگزار شد، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، نرخ بیسوادی در خوزستان به کمتر از 4 درصد رسیده و به همین دلیل دغدغه امروز سیستم آموزشی استان خوزستان از مبحث نهضت سوادآموزی به سمت جذب بازماندگان از تحصیل گرایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه شناسایی بازماندگان از تحصیل در استان خوزستان بسیار سخت است، افزود: بر اساس اطلاعات کسب شده، 2 هزار و 500 نفر از آمار بازماندگان از تحصیل ارائه شده به آموزش و پرورش استان خوزستان دارای معولیت ذهنی هستند و طبق اعلام اداره کل بهزیستی خوزستان امکان تحصیل را ندارند.

حمیدی نژاد گفت: 450 نفر از این تعداد نیز فوت کرده اند و خانواده های آن ها برای دریافت یارانه، فوت فرزند خود را اعلام نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 هزار نفر در خوزستان تحت پوشش سوادآموزی هستند

31 هزار نفر در خوزستان تحت پوشش سوادآموزی هستند