مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:102024-01-09سياسي

تلاش برای عملیاتی شدن پروژه های عمرانی زنجان در موعد مقرر


رییس شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم دقت در بودجه ریزی تاکید کرد و گفت: در این مورد باید طوری عمل شود که پروژه های عمرانی شهر در موعد مقرر عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا، به سفر رییس جمهور به زنجان و پشتیبانی های شهرداری از این سفر اشاره و اظهار کرد: این پشتیبانی از برگزاری اجلاسیه نماز هم به خوبی  انجام شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان به قرار گرفتن در فصل بودجه ریزی اشاره و تصریح کرد: باتوجه به سخت بودن شرایط در وصول درآمدها، باید طوری عمل شود که بودجه برای عملیاتی شدن پروژه های مهم از جمله شهیدان کریمی و بوستان شهر لحاظ شود تا این پروژه ها در موعد مقرر تکمیل شوند.

وی به بازدید وزیر کشور از پروژه های عمران شهری اشاره و تاکید کرد: باید برای محقق شدن قول های وزیر در کمک به تأمین وسایط حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات تلاش شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان به ادامه جنگ غزه و مصائب مردم فلسطین اشاره و تأکید کرد: مقاومت مردم این منطقه، در مقابل مسلح ترین ارتش دنیا آن هم با امکانات حداقلی جای تحسین دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای عملیاتی شدن پروژه های عمرانی زنجان در موعد مقرر

تلاش برای عملیاتی شدن پروژه های عمرانی زنجان در موعد مقرر