مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 23:102023-12-22اقتصادي

امسال در سه استان تهران، البرز و اصفهان مازوت سوزی نداشتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه عصر امروز در نشست هم اندیشی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی استان گلستان اظهار کرد: ما امسال در سه استان تهران، - علی سلاجقه با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر اینکه بدون مجوز زیست محیطی کلنگی بر زمین نخواهد خورد، گفت: ما امسال در سه استان تهران، البرز و اصفهان مازوت سوزی نداشتیم؛ در شازند اراک نیز از مازوت کم سولفور استفاده شد که بر اساس برنامه ریزی ها به زودی این مورد هم حذف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه عصر امروز در نشست هم اندیشی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی استان گلستان اظهار کرد: ما امسال در سه استان تهران، البرز و اصفهان مازوت سوزی نداشتیم؛ در شازند اراک نیز از مازوت کم سولفور استفاده شد که بر اساس برنامه ریزی ها به زودی این مورد هم حذف خواهد شد.

وی بیان کرد: از آنجایی که مشعل های نفتی هم در آلودگی می تواند نقش داشته باشد، در تلاش برای خاموش کردن این مشعل ها هستیم که تاکنون 100 مورد را حذف کردیم و خاموش کردن مابقی هم به مرور زمان انجام خواهد شد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به حضور اعضای دولت در شهرستان ها و بخش های مختلف در قالب سفر های استانی رییس جمهور، گفت: نشست هایی که همراه با بحث و تبادل نظر و منجر به نتیجه شود، بهترین نشست های این چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال در سه استان تهران، البرز و اصفهان مازوت سوزی نداشتیم

امسال در سه استان تهران، البرز و اصفهان مازوت سوزی نداشتیم