مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:002024-01-16اقتصادي

آزمون بیش از 1200 نازل عرضه سوخت در استان سمنان


رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد استان سمنان از آزمون بیش از 1200 نازل عرضه سوخت مایع از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد استان سمنان از آزمون بیش از 1200 نازل عرضه سوخت مایع از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

روح الله خدام عباسی، 26 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نظارت ، بازرسی و آزمون ها با هدف ارائه کیفی تر خدمات به شهروندان در سراسر استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون، طی دو مرحله مراجعه و بازرسی از کلیه نازل ­های عرضه سوخت مایع در سراسر استان، به تعداد 1219 فقره از نازل­ های مذکور قابلیت آزمون داشته که همه آنها با تلاش همکاران ما در اداره کل استاندارد استان مورد آزمون قرار گرفته ­اند.

وی افزود: این اداره کل با هدف نظارت هر چه بهتر بر نازل های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، این تعداد نازل های سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال 1402 مورد آزمون قرار داده است.

خدام عباسی در ادامه افزود: بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و از مصادیق حقوق شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون بیش از 1200 نازل عرضه سوخت در استان سمنان

آزمون بیش از 1200 نازل عرضه سوخت در استان سمنان