مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 06:052024-01-05فرهنگي

«بی هوده» راهی جشنواره تئاتر فجر شد


با اعلام ستاد بیست و هشتمین جشنواره منطقه ای کشور و رای هیات داوران نمایش «بی هوده» اثر هنرمند گلستانی به جشنواره فجر امسال راه یافت و دیگر نمایندگان استان هم موفق به کسب جوایزی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، دومین بخش بیست وهشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور، با عنوان جشنواره منطقه ای خاوران، به میزبانی مشهد برگزار شد.

نمایش های بی هوده به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی، پینو به نویسندگی و کارگردانی رها و کیلومتر 944 به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی محمدرضا مولودی از بخش صحنه ای و نمایش های میم به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی مبینا کلبادی و دخترک و مجسمه به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی حسن رجب پور از بخش خیابانی، به عنوان آثار برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان در جشنواره منطقه ای خاوران حضور داشتند.

آیین اختتامیه رسمی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور- خاوران به میزبانی مشهد به دلیل حادثه کرمان، لغو شد اما با اعلام ستاد جشنواره و رای هیات داوران در رویدادی غیررسمی برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

با اعلام ستاد جشنواره و رای هیات داوران نمایش بی هوده به جشنواره فجر امسال راه یافت و دیگر نمایندگان استان نیز موفق به کسب جوایزی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی هوده» راهی جشنواره تئاتر فجر شد

«بی هوده» راهی جشنواره تئاتر فجر شد