مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:152024-01-08دانش

بی توجهی به مسائل اخلاقی خط قرمز دانشگاه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، سید ابراهیم حسینی، نماینده وزیر علوم و مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی در جلسه با کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس، - مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی گفت: خط قرمز دانشگاه بی توجهی به مسائل اخلاقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، سید ابراهیم حسینی، نماینده وزیر علوم و مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی در جلسه با کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس، قانون و قانون پذیری را لازمه اصلی پیشرفت و تعالی خواند و یادآور شد: در همه جا قانون گرایی باید تبلیغ و به یک فرهنگ تبدیل شود.

حسینی خطاب به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه گفت: اگر می خواهیم کشوری متمدن داشته باشیم باید همه ما قانون پذیر باشیم و فراموش نکنیم که تمدن با قانون پذیری و قانون گرایی شروع می شود.

نماینده وزیر علوم و مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی تصریح کرد: خط قرمز دانشگاه بی توجهی به مسائل اخلاقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به مسائل اخلاقی خط قرمز دانشگاه است

بی توجهی به مسائل اخلاقی خط قرمز دانشگاه است