مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:252024-01-03بين الملل

ماکرون خواستار پرهیز از هر گونه «اقدام تنش زا» در لبنان شد


پس از حمله رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت معاون دفتر سیاسی حماس در بیروت شد، امانوئل ماکرون از این رژیم خواست از هرگونه اقدام تنش زا، به ویژه در لبنان، - ماکرون خواستار پرهیز از هر گونه اقدام تنش زا در لبنان شد پس از حمله رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت معاون دفتر سیاسی حماس در بیروت شد، امانوئل ماکرون از این رژیم خواست از هرگونه اقدام تنش زا، به ویژه در لبنان، خودداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که فرانسه به ارسال این پیام ها به تمام بازیگران درگیر به طور مستقیم یا غیرمستقیم در منطقه ادامه خواهد داد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس سه شنبه شب اسامی 7 شهید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت را منتشر کرد.

این اولین بار از زمان آغاز جنگ در غزه است که حومه پایتخت لبنان هدف قرار می گیرد و نگرانی از گسترش درگیری به کل منطقه را افزایش می دهد.

علاوه بر این، ماکرون در این تماس عمیق ترین نگرانی خود را در مورد تلفات بسیار سنگین غیرنظامیان و وضعیت اضطراری بشردوستانه در غزه ابراز کرد.

ماکرون در پایان بر ضرورت حفاظت از غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی و بر فوریت ارائه کمک های لازم به مردم غزه و همچنین نیاز به تلاش در جهت آتش بس پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون خواستار پرهیز از هر گونه «اقدام تنش زا» در لبنان شد

ماکرون خواستار پرهیز از هر گونه «اقدام تنش زا» در لبنان شد