مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:252024-01-07سياسي

اخلاق شهید سلیمانی همگان را جذب می کرد/ باید پایگاه مردمی نظام را به رخ دنیا بکشیم


فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس با تأکید بر اخلاق محوری سردار شهید سلیمانی، خواستار تلاش مردمی برای افزایش مشارکت در انتخابات شد.

  - ایسنا/فارس فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس با تأکید بر اخلاق محوری سردار شهید سلیمانی، خواستار تلاش مردمی برای افزایش مشارکت در انتخابات شد.

  همایش گرامیداشت شهدای مکتب سردار قاسم سلیمانی به همت سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، با حضور سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس امروز، 17 دی ماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

سردار نوعی اقدم در این همایش با صدایی گرفته ناشی از عوارض جنگ تحمیلی، لهجه آذری و لحنی صمیمانه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و فضایی حزن انگیز را در تالار بزرگ شیراز به وجود آورد.

وی سپس با بیان اینکه درد دل با شیرازی ها باعث خشنودی امروز اوست، به بیان برخی نکات در خصوص مکتب حاج قاسم پرداخت و گفت: اگر بگوییم قاسم یک مکتب است، باید بدانیم که مکتب باید ارتباط، تربیت و اصلاح ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس با تصریح اینکه هر پایگاه بسیج باید به یک اتاق فکر در خصوص چگونه خدایی بودن تبدیل شود، افزود: من سال ها در رکاب شهید باکری و شهید سلیمانی بوده ام و به جرات می گویم بیشترین تاکید این دو بزرگوار روی مسئله توکل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق شهید سلیمانی همگان را جذب می کرد/ باید پایگاه مردمی نظام را به رخ دنیا بکشیم

اخلاق شهید سلیمانی همگان را جذب می کرد/ باید پایگاه مردمی نظام را به رخ دنیا بکشیم