مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:252024-01-09اقتصادي

جزییات برنامه ریزی و قیمت سفر عتبات در زمستان


معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره آخرین برنامه ریزی ها برای اعزام زائران به عتبات عالیات در سه ماه فصل زمستان و به ویژه در ماه های رجب و شعبان و هزینه این سفر توضیح داد.

- معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره آخرین برنامه ریزی ها برای اعزام زائران به عتبات عالیات در سه ماه فصل زمستان و به ویژه در ماه های رجب و شعبان و هزینه این سفر توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا محمدی گفت: اعزام های دوره جدید از 17 دی ماه تا 22 اسفندماه پیش بینی شده است.

اعزام های ماه های رجب و شعبان نیز در این دوره زمانی قرار دارد و تا آغاز ماه رمضان به پایان می رسد که برای بازه زمانی بعد، که همزمان با نوروز است نیز برنامه ریزی دیگری می شود.

او با بیان اینکه برای اعزام بیش از 40 هزار نفر زائر ظرفیت ایجاد شده است، افزود: این ظرفیت سازی ها به مرور توسط شرکت های مجری در حال افزایش است و در این دوره زمانی تعداد بیشتری ظرفیت ایجاد خواهد شد و تعداد بیشتری از مشتاقان به عتبات مشرف می شوند.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره اعزام های دی ماه نیز یادآور شد: تا هفدهم دی ماه، که برنامه ریزی اعزام های آن قبلا انجام شده است، 20 هزار نفر رهسپار سفر زیارتی عتبات عالیات عراق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه ریزی و قیمت سفر عتبات در زمستان

جزییات برنامه ریزی و قیمت سفر عتبات در زمستان