موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:002023-12-26فرهنگي

نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» برگزار می شود


رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» از تاریخ نهم تا 11 دی ماه در ساختمان تاریخی فرهنگ و هنر رشت (مریضخانه بلدیه) برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: نمایشگاه عکس رشت در گذر زمان از تاریخ نهم تا 11 دی ماه در ساختمان تاریخی فرهنگ و هنر رشت (مریضخانه بلدیه) برگزار می شود.

امید اکبری با بیان اینکه این نمایشگاه به همت حوزه بازآفرینی سازمان، اجرا می شود، اظهار کرد: در این نمایشگاه، تعداد 26 تابلو از عکس های مسابقه عکاسی از بناهای تاریخی که در اردیبهشت ماه برگزار شده بود، به نمایش درمی آید.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: نمایشگاه عکس رشت در گذر زمان به مناسبت گرامیداشت هفته رشت و با هدف توجه بیشتر به بناها و گذرهای تاریخی شهر رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به تخریب تک بناهای تاریخی به جامانده از رشت قدیم برای نوسازی، به ضرورت حفظ معماری این بناها تاکید کرد و افزود: با توجه به مالکیت خصوصی این بناها، تصویربرداری، مستندسازی و طراحی های دست آزاد از معماری فاخر گیلان، کوچکترین اقدامی است که می توان الگوهای معماری گذشته را حفظ کرد تا معماران آینده بتوانند براساس این الگوها، طراحی های جدیدی براساس نیاز روز جامعه ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» برگزار می شود

نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» برگزار می شود