مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:322024-01-15بين الملل

نیروی هوایی ایالات متحده چند فروند بمب افکن در اختیار دارد؟


1 B Lancer مافوق صوت به عنوان “ستون فقرات” ناوگان بمب افکن ها یاد می کند که سرعت و طراحی صیقلی را با قابلیت حمل سنگین ترین محموله در میان تمام بمب افکن های نیروی هوایی ترکیب می کند.

- نیروی هوایی از B-1 B Lancer مافوق صوت به عنوان “ستون فقرات” ناوگان بمب افکن ها یاد می کند که سرعت و طراحی صیقلی را با قابلیت حمل سنگین ترین محموله در میان تمام بمب افکن های نیروی هوایی ترکیب می کند.

از جنگ جهانی دوم تا بیشتر دوران جنگ سرد و تا عصر مدرن، ارتش ایالات متحده از ناوگان بمب افکن های دوربرد برای تضعیف، نابودی یا ارعاب نیرو های دشمنان شناخته شده خود استفاده می کرد.

اما همان طور که تکنولوژی کارکرد دنیای مدرن را تغییر داده است، رویه جنگ ها را نیز تغییر داده است و در عصر جنگ های بدون سرنشین و سلاح های هوشمند دوربرد، بمب افکن های هدایت شونده کمتر و کمتر سلاحی برگزیده و ارجح برای نیروی هوایی ایالات متحده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزیاتو، این بدان معنا نیست که نیروی هوایی آمریکا و دیگر نیرو های مسلح این کشور دیگر از بمب افکن ها استفاده نمی کنند.

کاملاً برعکس این موضوع صادق است، اگر چه موجودی بمب افکن های آماده پرواز ایالات متحده به طور قابل درکی با آنچه در دوران اوج بمب افکن ها بود، فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ایالات متحده چند فروند بمب افکن در اختیار دارد؟

نیروی هوایی ایالات متحده چند فروند بمب افکن در اختیار دارد؟