مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:352024-01-15حوادث

انهدام باند میلیاردی قاچاق سوخت در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کشور به ارزش 330 میلیارد ریال و دستگیری 5 نفر متهم خبر داد.

- سرهنگ حسین بدری امروز (دوشنبه 25 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افزایش قاچاق و توزیع خارج از شبکه سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان را بر آن داشت که منشاء و شبکه ها اصلی این پدیده شوم را شناسایی و در جهت دستگیری سر باند و اعضای اصلی آنها اقدامات لازم را به کار گیرند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران در این خصوص، افزود: در پی کشف مقدار 514 هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه توزیع، ماموران جهت شناسایی شبکه جرم و رصد و بررسی علت این موضوع با انجام کار اطلاعاتی فنی و پیچیده و شبانه روزی چند ماهه موفق به شناسایی یک شبکه متخلف در امر قاچاق فرآورده های نفتی شدند.

این مسئول تصریح کرد: افراد این شبکه با همکاری و تبانی یک شرکت معتبر حمل و نقل، بارنامه ها را به صورت صوری صادر و ماهیت محموله های سوخت را با عناوینی همچون روغن پایه و .

تنظیم و تحویل رانندگان می کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده، مستندات بدست آمده و اعترافات خود متهمان، در بازه زمانی سال های 1400 الی 1401، عرضه خارج از شبکه تعداد 89 محموله فرآورده نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند میلیاردی قاچاق سوخت در زنجان

انهدام باند میلیاردی قاچاق سوخت در زنجان