مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 23:552024-01-03سياسي

سپاه خوزستان جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرد


سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پی حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در کرمان این جنایت را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان پیامی صادر کرد.

در پیام سپاه ولی عصر(عج) خوزستان آمده است: فاجعه انفجار تروریستی امروز در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.

این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و ناکامی دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد.

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را به حضرت بقیه الله و نایب بر حقش امام خامنه ای و عموم مردم شهیدپرور کرمان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان، از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس کرمان با حضور گسترده و پر شور خود در آیین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه خوزستان جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرد

سپاه خوزستان جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرد