مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:002024-01-07بين الملل

افشای مذاکرات حساس مرزی تل آویو و قاهره


یک منبع آگاه مصری از مذاکرات مرزی میان رژیم صهیونیستی و مصر و احیای یک پروژه قدیمی مربوط به تامین امنیت نوار مرزی خبر داد و فاش کرد که در همین راستا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه مصری از مذاکرات امنیتی میان مقامات مسؤول در مصر و کابینه رژیم صهیونیستی درباره اوضاع نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که مذاکرات از حدود دو هفته پیش در کمیته مشترک نظامی و امنیتی بین دو طرف ادامه دارد.

این گفت وگوها مربوط به امنیت منطقه مرزی مشترک و برنامه های منطبق بر توافق کمپ دیویداست .

روزنامه قطری العربی الجدید با انتشار این خبر نوشت: در این مذاکرات، درخواست های مقامات دولت اشغالگر مبنی بر احیای یک پروژه قدیمی مربوط به تامین امنیت نوار مرزی بین استان سینای شمالی و نوار غزه، علاوه بر منطقه مرزی بین مصر و سرزمین های اشغالی فلسطین بررسی می شود.

بر اساس این گزارش، مقامات امنیتی اسراییلی از دو هفته پیش در حال مذاکره با مقامات مصر در این خصوص به موازات مذاکرات مربوط به میانجیگری قاهره میان تل آویو و گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه در جریان است.

  این مذاکرات به پیشنهاد اسراییل برای احیای پروژه ای است که در اواخر حکومت رییس جمهور مخلوع و فقید محمد حسنی مبارک، در خصوص تمهیدات و تدابیر امنیتی پیشرفته در طول نوار مرزی پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای مذاکرات حساس مرزی تل آویو و قاهره

افشای مذاکرات حساس مرزی تل آویو و قاهره