مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23بين الملل

6 نظامی ترکیه در عراق کشته شدند


آنکارا اعلام کرد که در نتیجه حمله «تروریست ها»، 6 نظامی ترکیه ای در شمال عراق کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از العالم، در شرایطی که حملات غیرقانونی ترکیه به خاک عراق ادامه دارد، آنکارا اعلام کرد که در نتیجه حمله تروریست ها ، 6 نظامی ترکیه ای در شمال عراق کشته شدند.

از خداوند متعال برای شهدای عزیزمان که جان خود را از دست دادند، صبر مسئلت داریم ؛ این را وزارت ترکیه روز شنبه درباره کشته شدن 6 نظامی ترکیه در عراق اعلام کرد.

در شرایطی که عراق طی سال های اخیر بارها از حضور نظامی ترکیه در خاک عراق و حملات غیرقانونی این کشور انتقاد کرده، آنکارا از تلفات خود در خاک عراق خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که 6 نظامی این کشور در نتیجه حمله تروریست ها در نزدیکی منطقه مرزی شمال عراق کشته و یک نظامی ترکیه ای زخمی شدند.

به گفته این وزارتخانه، نظامیان ترکیه در همین منطقه حداقل هفت تروریست را خنثی کردند.

وقتی مقام های ترکیه از عبارت خنثی کردن استفاده می کنند منظور آنها تسلیم شدن، کشته شدن یا به اسارت درآمدن نیروهای طرف مقابل است.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: از خداوند متعال برای شهدای عزیزمان که جان خود را از دست دادند، غفران و رحمت و برای خانواده داغدارشان، نیروهای مسلح ترکیه و ملت شریفمان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نظامی ترکیه در عراق کشته شدند

6 نظامی ترکیه در عراق کشته شدند