مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:402023-12-28سياسي

نخستین کنگره ملی سردار شهید حاج علی محمدی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبر کریمی رییس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در گردهمایی رزمندگان گردان 412 فاطمه زهرا (س) لشکر 41 ثارالله که در محل مهدیه گلزار شهدای جوادیه الهیه فلاح نوق رفسنجان برگزار شد، - رنجبر کریمی گفت: یادگاران دفاع مقدس، خاطرات را در سینه نگه ندارند و در قالب آثار هنری، کتاب، فیلمنامه و مقاله ها در اختیار ملت ها قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبر کریمی رییس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در گردهمایی رزمندگان گردان 412 فاطمه زهرا (س) لشکر 41 ثارالله که در محل مهدیه گلزار شهدای جوادیه الهیه فلاح نوق رفسنجان برگزار شد، هشت سال دوران دفاع مقدس را از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی برشمرد که زمینه را برای تجلی انسان های وارسته و نیکوکار ایجاد کرد.

وی افزود: خداوند وقتی می خواهد از انسان های خاص خود یاد کند، مهم ترین ویژگی آن ها را عبد و بندگی ذکر می کند؛ بنابراین شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس در صحنه ای حضور یافتند که زمینه این عبودیت را به منصه ظهور رساند.

رییس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: به همت دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان، اطلاعیه نخستین کنگره ملی سردار شهید حاج علی محمدی به صورت علمی و بین المللی که از سوی موسسه استنادی جهان اسلام مورد توجه و تأیید قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره ملی سردار شهید حاج علی محمدی برگزار می شود

نخستین کنگره ملی سردار شهید حاج علی محمدی برگزار می شود