مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:052023-12-28اقتصادي

افزایش پروازهای فرودگاه سنندج در اولویت پیگیری های استان قرار دارد


استاندار کردستان افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل و نقل هوایی و تکلیف خود عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، با تلاشگران این عرصه دیدار کرد و ضمن تبریک به همه کارکنان فرودگاه که امنیت را به صنعت هوانوردی هدیه می دهند، از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش فرودگاه در توسعه فعالیت های اقتصادی و گردشگری در استان گفت: حمل و نقل هوایی لازمه توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار است.

زارعی کوشا تقویت و افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل و نقل هوایی و تکلیف خود برشمرد و گفت: صنعت هوایی مزیت ویژه ای نسبت به سایر انواع وسایل حمل و نقل از لحاظ جابجایی سریع مسافر برای تمامی آحاد جامعه دارد.

استلندار کردستان ادامه داد: خوشبختانه کردستان جزو محدود استان هایی است که 2 فرودگاه دارد و ما به دنبال استفاده حداکثری مردم عزیز و گردشگران از این ظرفیت هستیم.

  وی به پیگیری های مجدانه برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی استان کردستان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار این حوزه بدنبال تامین نیازهای این امکان بسیار مهم برای استان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای فرودگاه سنندج در اولویت پیگیری های استان قرار دارد

افزایش پروازهای فرودگاه سنندج در اولویت پیگیری های استان قرار دارد