مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:252023-12-25سياسي

اظهارات دادستان قزوین درباره آخرین وضعیت پرونده «رضایت خودرو»+ویدیو


دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین صبح امروز، چهارم دی با حضور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به سوالات دانشجویان در خصوص آخرین وضعیت پرونده «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» پاسخ داد.

- اظهارات دادستان قزوین درباره آخرین وضعیت پرونده رضایت خودرو +ویدیو ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین صبح امروز، چهارم دی با حضور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به سوالات دانشجویان در خصوص آخرین وضعیت پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین پاسخ داد.

سال ها پیش محمدرضا غفاری یک بنگاه خرید و فروش خودرو در تاکستان داشت و خودروها را با شرایطی منحصر به فرد به مردم می فروخت.

وی در مدت کوتاهی شرکتی تأسیس کرد و با اتخاذ شیوه پانزی سودهای کلان به مشتریان خود پرداخت می کرد و مردم نیز با استقبال از شرایط موجود روز به روز رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری در شرکت غفاری داشتند و با تأسیس شرکت رضایت خودروی طراوت نوین که به نام پیش فروش خودرو فعالیت می کرد، تولید و حتی کشاورزی در تاکستان به طور کلی تضعیف شد و خانواده ها با تعطیل کردن کار و کشاورزی با سود این شرکت ها امرار معاش می کردند.

آن زمان کمتر کسی فکر می کرد روزی غفاری به یکی از معروفترین چهره های استان قزوین با 50 هزار شاکی تبدیل شود و شرکتی که امید بسیاری را برای ماشین دار شدن زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات دادستان قزوین درباره آخرین وضعیت پرونده «رضایت خودرو»+ویدیو

اظهارات دادستان قزوین درباره آخرین وضعیت پرونده «رضایت خودرو»+ویدیو