مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:002023-12-30اقتصادي

جوجه ریزی فراتر از تعهد ماهانه در مرغداری های استان سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مرغداری های این استان طی یک ماهه اخیر، بیش از تعهد ماهانه خود جوجه ریزی کردند.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مرغداری های این استان طی یک ماهه اخیر، بیش از تعهد ماهانه خود جوجه ریزی کردند.

محمدرضا قاسمی 9دی ماه اظهار کرد: تعهد جوجه ریزی استان سمنان سه میلیون قطعه بوده که مرغداری های استان رقمی بیش از سه میلیون جوجه ریزی انجام دادند.

قاسمی با اشاره به حمایت های جهادکشاورزی از مرغداران و تولیدکنندگان تصریح کرد: تامین نهاده های دامی نقش مهمی در افزایش جوجه ریزی های ماهانه در استان داشته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وزارت جهادکشاورزی در سطح ملی نیز تمهیدات لازم برای تأمین نهاده های دامی را اتخاذ کرده افزود: با تمهیداتی که طی هفته های اخیر در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شد، زمینه برای تولید بهتر برای فعالان این بخش فراهم شد.

قاسمی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت های دولت و وزارت جهادکشاورزی و تدارک عوامل تولید به ویژه نهاده های دامی و از جمله: کنجاله سویا و ذرت و هم چنین تأمین جوجه یک روزه مورد تقاضای واحدهای پرورش مرغ گوشتی، شاهد شرایط مطلوب و مناسب تری در روند تولید گوشت مرغ در کشور و به ویژه در استان سمنان بودیم که در نتیجه این حمایت ها میزان جوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی فراتر از تعهد ماهانه در مرغداری های استان سمنان

جوجه ریزی فراتر از تعهد ماهانه در مرغداری های استان سمنان