مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:352024-01-03سياسي

جزییات برگزاری سه آزمون استخدامی تشریح شد


معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای روان شناسان و مشاوران - سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، - معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای روان شناسان و مشاوران - سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و آزمون کارشناسان رسمی دادگستری - شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در روز جمعه 15 دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صدر گفت: در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری - شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری 85 هزار و 226 نفر شرکت کرده اند، که از این تعداد حدود 18 درصد زن و 82 درصد مرد هستند و این آزمون در 52 حوزه امتحانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و 172 حوزه فرعی در 35 شهرستان برگزار می شود.

وی در مورد آزمون سازمان نظام روان شناسان و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال 1402 نیز گفت: در این آزمون 16 هزار و 370 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 75 درصد زن و 25 درصد مرد هستند که در 38 حوزه امتحانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و 65 حوزه فرعی در 35 شهرستان به رقابت می پردازند.

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور 15 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری سه آزمون استخدامی تشریح شد

جزییات برگزاری سه آزمون استخدامی تشریح شد