مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:302024-01-07سياسي

درخواست نماینده اراک از رییس جمهور درباره مازوت سوزی در نیروگاه شازند


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند از رییس جمهور خواست تا در اسرع وقت دستور قاطع برای قطع سوخت مازوت در نیروگاه شازند اراک و استفاده از گاز را صادر کند.

- نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند از رییس جمهور خواست تا در اسرع وقت دستور قاطع برای قطع سوخت مازوت در نیروگاه شازند اراک و استفاده از گاز را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 17 دی 1402 صحن مجلس در تذکری به رییس جمهور و وزرای نفت و نیرو و رییس سازمان محیط زیست با اشاره به تداوم استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند اراک اظهار کرد: مردم مظلوم اراک و روستاهای اطراف أن در سال های اخیر به طور مستمر شاهد افزایش آلودکی هوا هستند در سال جاری در شهر اهواز فقط 3 روز هوای پاک داشتیم و 114 روز هوا ناسالم بوده و ایام زیادی هم تعطیل شده است.

وی گفت: سوال اساسی مردم اراک این است که چرا فقط باید در شهر اراک مردم هوای آلوده حاصل از سوخت مازوت را استنشاق کنند و ریاست سازمان محیط زیست با افتخار بگویند که در تمامی نیروگاه های تهران از سوخت مازوت استفاده نمی شود؛ واقعاً آیا خون مردم پایتخت رنگین تر از مردم اراک است؟ این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده اراک از رییس جمهور درباره مازوت سوزی در نیروگاه شازند

درخواست نماینده اراک از رییس جمهور درباره مازوت سوزی در نیروگاه شازند