مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:152024-01-15بين الملل

تعمیق اختلافات در اسراییل؛ نتانیاهو می رود؟


با تعمیق اختلافات در هسته مرکزی سیاسی و نظامی رژیم اسراییل به دلیل ناکارآمدی کابینه ائتلافی آن در اداره جنگ غزه، بسیاری از چهره های سیاسی و نظامی این رژیم می گویند که نتانیاهو به زودی سقوط می کند.

-    نماینده کنست آویگدور لیبرمن نیز همزمان با این اظهارات خواستار تغییر کابینه شد و هشدار داد اگر اسراییل به سرعت از خواب بیدار نشود، کنترل بخش های راهبردی امنیت خود را از دست خواهد داد .

در سایه تشدید اختلافات در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی و قهر وزیر جنگ یوآو گالانت از آن، عضو کابینه جنگ اسراییل بنی گانتز نیز تصویری از خود در تظاهرات شنبه شب پیش در تل آویو در کنار خانواده های اسرای اسراییلی منتشر کرد.

تحلیلگران می گویند که اگر گانتز از کابینه بیرون بیاید، نتانیاهو رسما سقوط خواهد کرد.

      رژیم صهیونیستی که هفته ها پیش از آغاز جنگ کنونی غزه شاهد اختلافات بی سابقه داخلی بود، با آغاز این جنگ ضعف مدیریتی و اختلافات داخلی اش را بیش از پیش لو داد.

تا جایی که گفته می شود رییس سازمان امنیت داخلی اسراییل (شاباک/شین بت) رونین بار گفته که پس از جنگ غزه از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

  نظرسنجی ها از افت محبوبیت نتانیاهو حکایت دارند   از سوی دیگر خانواده کشته شدگان در حمله هفت اکتبر حماس و خانواده اسرای اسراییلی نیز می گویند که با ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیق اختلافات در اسراییل؛ نتانیاهو می رود؟

تعمیق اختلافات در اسراییل؛ نتانیاهو می رود؟