مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:502024-01-13دانش

خبر خوش معاون پژوهشی وزیر علوم برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها


آیین نامه جامع اعتبار ویژه از سال آینده اجرایی می شود و به گفته معاون پژوهشی وزیر علوم با اجرای این آیین نامه، اعتبار پژوهانه اعضای هیئت علمی هم افزایش پیدا می کند.

- آیین نامه جامع اعتبار ویژه از سال آینده اجرایی می شود و به گفته معاون پژوهشی وزیر علوم با اجرای این آیین نامه، اعتبار پژوهانه اعضای هیئت علمی هم افزایش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، برنامه هفتم توسعه برای جامعه علمی، پژوهشگران کشور و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها می تواند بسیار خیر باشد و خبرهای خوبی را برای این قشر به همراه آورد؛ آیین نامه جامع اعتبار ویژه نیز از جمله آیین نامه هایی است که در برنامه هفتم توسعه دیده شده و قرار است از سال آینده اجرا شود.

با اجرای این آیین نامه امتیازات خوبی نیز به پژوهشگران تعلق می گیرد.

پیمان صالحی، معاون پژوهش وزیر علوم در این باره گفت: با توجه به تأکید وزیر علوم نسبت به ارتقای پژوهش در کشور، وزارت علوم آیین نامه های خوبی در زمینه حمایت از پژوهشگران دارد که از جمله این آیین نامه ها می توانیم به آیین نامه جامع اعتبار ویژه اشاره کنیم که با اجرای این آیین نامه گرنت اعضای هیئت علمی دانشگاه ها نیز افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش معاون پژوهشی وزیر علوم برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها

خبر خوش معاون پژوهشی وزیر علوم برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها