مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:552023-12-27حوادث

ردزنی محموله سنگین تریاک در عملیات پلیس کهنوج


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 320 کیلو تریاک در پی کار اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با هم افزایی اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله سنگین موادمخدر را از شرق کشور بارگیری و ضمن انتقال به شهرستان کهنوج قصد دارند آن را به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی و پشتیبانی ماموران پاسگاه چاه حاجی، خودروی حامل موادمخدر و همچنین خودروی راه پاک کن را شناسایی و آنان را تا محل بارانداز تحت تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در نهایت ماموران پس از رسیدن به یکی از نقاط حاشیه شهر طی یک عملیات ضربتی این خودروها را متوقف و ضمن دستگیری 2 متهم در بازرسی از یکی از خودروها 320 کیلو تریاک  کشف و متهمان را پس از واکاوی های اطلاعاتی به مراجع قضایی معرفی کردند.

کشف 56 هزار لیتر سوخت در طرح ضربتی مبارزه با قاچاق در سیرجان  مرتضی امیرسبتکی در این خصوص گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان سوخت و شناسایی محل های عبورآنان طرحی 2 روزه اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردزنی محموله سنگین تریاک در عملیات پلیس کهنوج

ردزنی محموله سنگین تریاک در عملیات پلیس کهنوج