مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:352024-01-08بين الملل

یکی از اعضای تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان کشته و دیگری دستگیر شد


یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور به نام «اکرم نارویی» در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه ی بمپور استان کشته شد.

- یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور به نام اکرم نارویی در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه ی بمپور استان کشته شد.

یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور به نام اکرم نارویی در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه ی بمپور استان به هلاکت رسید.

این شرور مسلح که سوابق متعدد شرارت مسلحانه و نقش بسزایی در تأمین تسلیحات و پشتیبانی از تیم های عملیاتی و نقل و انتقال تروریست های تکفیری منطقه را دارا بود، در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و نیز در ترور دو نفر از پرسنل فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش های خائنانه ای علیه امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از اعضای تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان کشته و دیگری دستگیر شد

یکی از اعضای تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان کشته و دیگری دستگیر شد