مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:002024-01-01بين الملل

هلاکت 16 نظامی و انهدام 71 خودروی صهیونیست


سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس گفت که مجاهدان این گردان ها در 4 روز گذشته 71 خودروی زرهی اشغالگران اسراییلی را به طور کامل یا جزیی منهدم کرده اند.

- سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس گفت که مجاهدان این گردان ها در 4 روز گذشته 71 خودروی زرهی اشغالگران اسراییلی را به طور کامل یا جزیی منهدم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعبیده دوشنبه شب در سخنانی گفت که مجاهدان قسام طی این چهار روز، 16 نظامی صهیونیست را هم به قتل رسانده و ده ها نفر دیگر را مجروح کردند.

وی افزود: مجاهدان قسام 42 عملیات نظامی را انجام دادند که طی آن تعدادی از نظامیان اسراییلی کشته و زخمی شدند و در جریان این عملیات ها، مجاهدان قسامی نیروهای اشغالگر و خودروهای زرهی آن ها را با راکت و بمب های ضدزره، ضدنفر و ضد استحکامات هدف قرار دادند و از فاصله صفر با آن ها وارد درگیری شدند و نیروهای پشتیبانی دشمن را هم هدف قرار دادند.

ابوعبیده تصریح کرد: قسام همچنین دو خانه بمب گذاری شده و دو تونل بمب گذاری شده را پس از ورود نظامیان اسراییلی به آن منفجر کرده و یک میدان مین را نیز هنگام حضور نیروها و ادوات نظامی دشمن منفجر کرد.

سخنگوی شاخه نظامی حماس ادامه داد: علاوه بر این، تک تیراندازان قسام نیز دو نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند و یک بالگرد نیز با موشک سام 7 هدف قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 16 نظامی و انهدام 71 خودروی صهیونیست

هلاکت 16 نظامی و انهدام 71 خودروی صهیونیست