مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:002023-12-24بين الملل

آمریکا به دنبال نوشتن اولین استانداردهای هوش مصنوعی


دولت آمریکا با نظرخواهی از مردم و شرکت ها به دنبال نوشتن اولین استانداردهای کلیدی در زمینه هوش مصنوعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، دولت بایدن اعلام کرد که اولین گام را برای نوشتن استانداردها و راهنمایی های کلیدی جهت استقرار ایمن هوش مصنوعی مولد و نحوه آزمایش و حفاظت از سیستم ها برمی دارد.

موسسه ملی استاندارد و فناوری وزارت بازرگانی این کشور اعلام کرد که تا ماه فوریه(بهمن-اسفند) نظرات عموم را برای انجام تست های کلیدی جهت اطمینان از ایمنی سیستم های هوش مصنوعی جمع آوری خواهد کرد.

جینا رایموندو، وزیر بازرگانی آمریکا، گفت که این تلاش به دلیل دستور اجرایی ماه اکتبر جو بایدن رییس جمهور آمریکا در زمینه هوش مصنوعی و با هدف توسعه استانداردهای صنعتی پیرامون ایمنی، امنیت و اعتماد به آن است که آمریکا را قادر می سازد به رهبری جهان در توسعه و استفاده مسئولانه از این هوش مصنوعی ادامه دهد.

این آژانس در حال توسعه دستورالعمل هایی برای ارزیابی هوش مصنوعی، تسهیل توسعه استانداردها و ارائه محیط های آزمایشی جهت ارزیابی سیستم های هوش مصنوعی است.

این درخواست از شرکت های هوش مصنوعی و عموم مردم درباره مدیریت ریسک هوش مصنوعی و کاهش خطرات اطلاعات نادرست تولید شده توسط هوش مصنوعی نظرخواهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال نوشتن اولین استانداردهای هوش مصنوعی

آمریکا به دنبال نوشتن اولین استانداردهای هوش مصنوعی