مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:402024-01-16سياسي

جوانانی که پا سوز از ما بهتران در کهگیلویه و بویراحمد شدند!


در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انحرافاتی که در سیستم بانکی و پرداخت اعتبارات و تسهیلات وجود داشته موجب گردیده تا بانک ها به مانند ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد با دست های لرزان و به صورت قطره چکانی تسهیلات را در اختیار مردم و جوانان قرار دهند.

- خبرگزاری فارس یاسوج- داریوش بهنیا- ازدواج و فرزندآوری یکی از مهمترین شاخصه ها در سبک زندگی اسلامی بوده که رهبر انقلاب طی سالیان گذشته تاکید زیادی بر روی کمک به امر ازدواج و فرزندآوری داشته اند.

پیری جمعیت و کمی زاد و ولد بحرانی است که در آینده گریبان همه را خواهد گرفت به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد که در گذشته ها ازدواج امری مهم در میان جوامع عشایری و عشیره ای بوده و همچنین زاد و ولد و فرزندآوری آن هم به تعداد زیاد اصل مهم زندگی به شمار می رفته است.

بانک های استان مثل مار گزیده ای که از ریسمان سیاه و سفید می ترسند اما وضعیت کنونی بسیار نگران کننده است متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انحرافاتی که در سیستم بانکی و پرداخت اعتبارات و تسهیلات وجود داشته موجب گردیده تا بانک ها به مانند ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد با دست های لرزان و به صورت قطره چکانی تسهیلات را در اختیار مردم و جوانان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانانی که پا سوز از ما بهتران در کهگیلویه و بویراحمد شدند!

جوانانی که پا سوز از ما بهتران در کهگیلویه و بویراحمد شدند!