مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:502024-01-17بين الملل

نتانیاهو: جنگ غزه تا 2025 ادامه دارد


در حالیکه با افزایش تلفات انسانی در غزه، درخواست ها برای آتش بس در غزه در جهان رو به افزایش است، رسانه های اسراییلی می گویند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهد یک سال دیگر این جنگ را ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که برخی رسانه ها از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه خبر می دهند، شبکه 12 اسراییل به نقل از منابعی ناشناس گزارش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو در جلسه روز گذشته (سه شنبه) با رؤسای شورای محلی در مقر فرماندهی جنوبی ارتش اسراییل در بئرشبع گفته که جنگ غزه تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.

  طبق گزارش روزنامه تایمز اسراییل، نتانیاهو در جلسه ای که وزرای کابینه نیز در آن حضور داشتند، ارزیابی از وضعیت جنگ غزه ارائه داده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز پیش از این ارزیابی کرده بود که جنگ غزه در تمام امسال (2024) ادامه دارد و  تل آویو برای تشدید تنش ها در مرز لبنان آماده است.

با این حال، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت روز دوشنبه هفته جاری گفت که مرحله فشرده از حمله زمینی تل آویو در شمال غزه به پایان رسیده است و به زودی در منطقه خان یونس جنوب نوار غزه نیز به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: جنگ غزه تا 2025 ادامه دارد

نتانیاهو: جنگ غزه تا 2025 ادامه دارد