مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:302023-12-26اقتصادي

زمزم در 69 سالگی به اوج رسید


69 سال از تأسیس اولین شرکت تولید نوشابه گازدار بنام زمزم تهران می گذرد؛ این شرکت در دو دهه گذشته به دلیل حضور نوشیدنی های گازدار خارجی در کشور، - 69 سال از تأسیس اولین شرکت تولید نوشابه گازدار بنام زمزم تهران می گذرد؛ این شرکت در دو دهه گذشته به دلیل حضور نوشیدنی های گازدار خارجی در کشور، به حاشیه رفته بود، اما از سال 1398 شاهد رونق گرفتن این نام تجاری هستیم که با رشد 145 درصدی نسبت به چهار سال گذشته توانسته گام های بلندی را برای صادرات محصولات خود بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، می گویند اولین کسی که صنعت نوشابه سازی را به ایران آورده شخصی به نام میرزای تونی است که بعد از مدتی ورشکست می شود اما شاید میرزا هرگز تصور نمی کرد روزی رویایش رنگ حقیقت به خود بگیرد.

سال 1334 بود که زمزم با تأسیس اولین شرکت تولید نوشابه گازدار بنام زمزم تهران و با یک خط تولید، فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با در اختیارداشتن مدرنترین واحد عصاره سازی خاورمیانه، نوشیدنی هایی متنوع با طعم و مزه های مختلف از لیموناد و کولا گرفته تا دوغ و آب معدنی را تولید می کند و سالهاست که از پرآوازه ترین شرکت های فعال در صنعت نوشیدنی کشور به حساب می آید.

یکی از دلایل طولانی شدن عمر یک برند نسبت به رقبا، تغییر و وفق دادن محصولات با شرایط جامعه و محیط اجتماعی در طول زمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزم در 69 سالگی به اوج رسید

زمزم در 69 سالگی به اوج رسید