مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:252024-01-07سياسي

معرفی اعضای جدید هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی؛ 1+3 تغییر


اعضای جدید هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند که 4 تغییر را در میان اعضای هیات امنای این نهاد سینمایی شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس،محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در احکامی جداگانه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، علیرضا مختار پور، جواد اوجی، مجید شاه حسینی، محسن مهاجرانی، میثم نیلی و حسین کرمی را به عنوان اعضای هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرده است.

نکته قابل تامل تغییر چهار عضو از ترکیب هیات امنای فارابی است به گونه ای که از میان نفرات قبلی علیرضا مختار پور، جواد اوجی،محسن مهاجرانی و میثم نیلی همچنان در این جمع حضور دارند و سعید محمد (مشاور سابق رییس جمهور در امور مناطق آزاد)، علی عسگری (معاون ستاد اجرایی فرمان امام) و حسن خجسته (معاون پیشین صدا و سیما) نفراتی هستند که هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی خارج شده اند.

در حکم پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در تاریخ 27 مهر 1400 صادر شده بود، محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی نیز یکی از اعضای هیات امنای فارابی بود که در حکم جدید نام او نیز دیده نمی شود.

اعضای هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مدت دو سال منصوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اعضای جدید هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی؛ 1+3 تغییر

معرفی اعضای جدید هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی؛ 1+3 تغییر