مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:402023-12-28سياسي

20 طرح دو منظوره مسکن و سامانه خورشیدی مددجویان در ماهان افتتاح شد


در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حضور رییس کمیته امداد کشور، 20 طرح دو منظوره (مسکن و سامانه خورشیدی ) مددجویان با اعتبار 170 میلیارد ریال در روستای قناتغستان ماهان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حضور رییس کمیته امداد کشور، 20 طرح دو منظوره (مسکن و سامانه خورشیدی ) مددجویان با اعتبار 170 میلیارد ریال در روستای قناتغستان ماهان افتتاح شد.

مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد کشور هفتم دی ماه در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد در کنار احداث مسکن، بحث اشتغال خانواده های تحت حمایت را نیز دنبال می کند، گفت: در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویانی که توانایی انجام کار دیگری ندارند، امسال 80 هزار مورد از این سامانه های خورشیدی در سراسر کشور نصب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بحث توانمندسازی، یک رکن اشتغال و رکن دیگر مسکن است و در کنار مسکن و اشتغال مددجویان، بحث فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا یکی از کارهای فرهنگی بحث خوداتکایی مددجویان است تا بتوانند روی پای خود بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 طرح دو منظوره مسکن و سامانه خورشیدی مددجویان در ماهان افتتاح شد

20 طرح دو منظوره مسکن و سامانه خورشیدی مددجویان در ماهان افتتاح شد