مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:202024-01-15سياسي

ابلاغ دو بسته سیاستی انتخابات به دانشگاه ها


مدیر کل پشتیبانی فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از ابلاغ دو بسته سیاستی انتخابات به دانشگاه ها خبر داد و گفت: در این بسته های سیاستی بر پشتیبانی از تشکل های دانشجویی و استادان، - مدیر کل پشتیبانی فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از ابلاغ دو بسته سیاستی انتخابات به دانشگاه ها خبر داد و گفت: در این بسته های سیاستی بر پشتیبانی از تشکل های دانشجویی و استادان، تصریح و تسهیل صدور مجوزها برای برگزاری برنامه ها، تشکیل منظم جلسات نظارت بر تشکل ها، حضور همه نامزدهای تایید صلاحیت شده در دانشگاه ها، تسهیل حضور وزرا و مقامات در دانشگاه ها تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بادپا در نشست خبری معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم که امروز در سالن شهدای این وزارت خانه برگزار شد، به تشریج جزییات بسته های ابلاغی انتخابات در دانشگاه ها پرداخت و گفت: در حوزه انتخابات ما دو بسته را در تاریخ های اول آذر و 19 آذر به دانشگاه ها ابلاغ کردیم.

مطالعات آماری که نشان می دهد استادان دانشگاه بالاترین رتبه را در مرجعیت علمی دارند، گفت: استادان دانشگاه بالاتر از احزاب و گروه ها از نظر مرجعیت هستند و دانشجویان هم رتبه پنجم یا ششم را دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات نقش مهمی در جنبه های آرامش بخشی و وحدت آفرینی کشور و مردم سالاری دینی دارد، گفت: دانشگاهیان جایگاه مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دو بسته سیاستی انتخابات به دانشگاه ها

ابلاغ دو بسته سیاستی انتخابات به دانشگاه ها