مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:502023-12-24سياسي

میزان سوختگی در ایران8 برابر میانگین جهانی است


عضو شورای شهر تهران بر لزوم آموزش شهروندان تهرانی در مورد سوختگی تاکید کرد و گفت: میزان سوختگی در ایران 8 برابر میانگین جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه موضوع افزایش حقوق کارکنان شهرداری را پیگیر هستیم و نتایج آن حاصل خواهد شد، به افتتاح تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی و پل شهید مختاری اشاره کرد و گفت: از کلان پروژه های حوزه حمل و نقل ماهی یکبار گزارش می  گیریم و می دانیم امور چگونه پیش می رود؛ اما در بخش عمرانی اقدامات زیادی صورت می گیرد که ای کاش هر ماه یکبار گزارشی از کلان پروژه های عمرانی نیز در شورا ارائه شود تا اگر مشکلی داشته باشند، شورا به آنها کمک کند.

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه روز یکم دی ماه روز پیشگیری از سوختگی نامگذاری شده است و  سالانه 30 هزار نفر دچار سوختگی جدی می شوند که 3000 نفر از این افراد جان خود را از دست می دهند، اظهار کرد: 27 هزار نفر از این افراد 40 تا 50 درصد دچار از کار افتادگی می شوند.

میزان سوختگی در ایران هشت برابر میانگین جهانی است؛ بگونه ای که بنابر گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در تهران  108 نفر در چهار ماه ابتدایی امسال به دلیل  فوت ناشی  از سوختگی به این مراکز ارجاع داده شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان سوختگی در ایران8 برابر میانگین جهانی است

میزان سوختگی در ایران8 برابر میانگین جهانی است