مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:552023-12-30حوادث

تعرض پدر، دختر جوان را تا پای مرگ فرستاد!


دختری که از 10 تا 17 سالگی توسط پدرش آزار و اذیت جنسی می شد، دست به خودکشی زد که خوشبختانه با اقدام به موقع، نجات یافت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بهاره شبانکارییان در اعتماد نوشت: گزارش زیر صرفا براساس اخبار موثقی است که توسط یک منبع آگاه تنظیم شده و در راستای همین خبر، جهت آگاه سازی افکار عمومی، یک حقوقدان در این رابطه گفتگویی انجام داده؛ امید است در پی انتشار این گزارش مراجع و ضابطان قضایی بررسی های لازم را انجام دهند.

چند هفته پیش دختری نوجوان در یکی از مناطق شمال تهران اقدام به خودکشی می کند، اما با رساندن به موقع او به بیمارستان، این دختر نوجوان از مرگ نجات پیدا می کند.

یک منبع آگاه در مورد جزییات این خبر می گوید: این دختر نوجوان که با قرص برنج اقدام به خودکشی کرده بود توسط آمبولانس به یکی از بیمارستان های تهران منتقل می شود.

البته قرص برنجی که این نوجوان مصرف کرده از نوع تقلبی بوده و همین موضوع نیز باعث نجات او می شود، چون قرص برنج بلافاصله پس از مصرف منجر به مرگ می شود.

او در ادامه درباره علت اقدام به خودکشی این دختر نوجوان می گوید: وقتی پزشکان علت خودکشی این دختر نوجوان را از او جویا می شوند، این دختر پاسخ می دهد که از سن 10 سالگی توسط پدرش مورد آزار و اذیت جنسی واقع شده و حالا به همین خاطر اقدام به خودکشی کرده است، اما هنگامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض پدر، دختر جوان را تا پای مرگ فرستاد!

تعرض پدر، دختر جوان را تا پای مرگ فرستاد!