مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:352024-01-07اقتصادي

افزایش تعداد نمازخانه های بین راهی در استان بوشهر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افزایش تعداد نمازخانه های بین راهی در استان بوشهر خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح نمازخانه بین راهی غدیر بوشهر، اظهار داشت: این نمازخانه در زمینی به مساحت 500 مترمربع و زیربنای 110 مترمربع با اعتبار 43 میلیارد ریال در حاشیه اجلاس سراسری نماز از طریق ارتباط تصویری با ریاست جمهوری و پیام وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه احداث این مجموعه از فروردین ماه امسال آغاز و طی ماه جاری به پایان رسید، افزود: این مجموعه که در محور برازجان به بوشهر، مقابل قرارگاه پلیس راه استان قرار دارد، شامل نمازخانه در دو بخش مردانه و زنانه، فروشگاه، سرویس بهداشتی و رمپ معلولان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر بیان کرد: همچنین یک نمازخانه دیگر نیز در محور گناوه به برازجان، مجاور راهدارخانه شبانکاره در دست ساخت است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

اخترشناس با اشاره به فعال بودن 26 نمازخانه در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان تا پیش از این، گفت: نمازخانه های بین راهی علاوه بر ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف، مکان مناسبی برای توقف رانندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد نمازخانه های بین راهی در استان بوشهر

افزایش تعداد نمازخانه های بین راهی در استان بوشهر