مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:302024-01-13ورزشي

مساجد باید پایگاه های قرآنی باشند


حافظ کل قرآن کریم درباره راهکارهای نشر بیشتر معارف و فرهنگ قرآن در جامعه گفت: همه مساجد ما باید پایگاه قرآنی باشند؛ فعالان قرآنی می توانند با جمع کردن کودکان و نوجوانان در مسجد و برگزاری برنامه های متنوع ورزشی، - فاطمه آزموده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که در مدت شش ماه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است اظهار کرد: من در دوران ابتدایی مدرسه موفق به حفظ جزء 30 قرآن شدم و تشویق های خانواده و مدرسه سبب شد در این مسیر نورانی به آموختن ادامه دهم.

وی که یکی از راه یافتگان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن حکیم در قم است افزود: قرآن، شفا و نقشه راه هر انسان است.

این بانوی خانه دار همچنین درباره راهکارهای نشر بیشتر معارف و فرهنگ قرآن در جامعه گفت: همه مساجد ما باید پایگاه قرآنی باشد تا مساجد نیز از مهجوریت خارج شوند.

وی اضافه کرد: فعالان قرآنی می توانند با جمع کردن کودکان و نوجوانان در مسجد و برگزاری برنامه های متنوع ورزشی، تفریحی و قرآنی، سبب رشد معنوی بچه ها و البته تشویق آنان به یادگیری معارف نورانی قرآن شوند.

آزموده خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم که اگر انسان ها از کودکی در مسیر نورانی قرآن قرار گیرند، می توانند مسیر هدایت و سعادت را به شکل ساده تری طی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید پایگاه های قرآنی باشند

مساجد باید پایگاه های قرآنی باشند