مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 00:052024-01-12سياسي

نقش اساسی بسیج رسانه در هم افزایی و وحدت


بسیج رسانه با توجه ماهیت وجودی آن و به دلیل آنکه انتفاعی مادی در لفظ و معنی آن متصور نیست و بر بالاترین انتفاع و بهره معنوی که همان وحدت و همدلی است تمرکز دارد می تواند در این راستا نقش اساسی ایفا نماید و نتایج همراهی و جلوگیری از هم فرسایی های رسانه ای را به حداقل ممکن برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریبرز حاتمی جانشین فرماندهی در اقشار بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت روز بسیج رسانه در یادداشتی به کارکرد مهم رسانه ها در دنیای امروز و نقش بسیج رسانه در کمک به اقناع سازی رسانه ها در راستای اطلاع رسانی بهتر اشاره کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است؛ امروز بیش از هر زمان دیگر مسولیت رسانه ها در ابعاد وسیع احساس می شود و با توجه به آرایش رسانه های خطوط مقابل یعنی رسانه های خارجی وجود فاصله و گسست های فی مابین رسانه های داخلی که عمده آن ناشی از اختلافات سلیقه ها و برداشت مختلف است معنی و مفهومی نخواهد داشت.

در طول چهار دهه گذشته از عمر انقلاب هر چند گاه رخدادها و موضوعاتی حادث شده که تفسیر تعبیر و برداشت رسانه ها در خصوص آن واحد و یکسان بوده در واقع می توان آن نقطه را نقطه تلاقی و و اتفاق آرا رسانه ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اساسی بسیج رسانه در هم افزایی و وحدت

نقش اساسی بسیج رسانه در هم افزایی و وحدت