مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:502024-01-03حوادث

46 هزار گواهینامه رانندگی اولی در البرز صادر شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از صدور 46 هزار گواهینامه رانندگی اولی (پایه سوم) در سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمدالله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: برای افرادی که گواهینامه پایه سوم اخذ می کنند در سال اول شرایط و محدودیت هایی تعیین شده و در صورت رعایت آن ها از سوی دارندگان گواهینامه آنان تا سقف 10 سال اعتبار دارد.

وی افزود: برای رانندگان اولی که گواهینامه دریافت می کنند محدودیت هایی از جمله عدم رانندگی به تنهایی تا سه ماه پس از دریافت گواهینامه و حضور یک راننده دارنده گواهینامه که مشمول محدودیت های مذکور نمی باشد، الزامی است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی موضوع جدول ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، عدم رانندگی از ساعت 24 تا پنج صبح، ممنوعیت رانندگی در معابر برون شهری و رانندگی حداکثر تا شعاع 25 کیلومتری شهرها از جمله محدودیت های دیگر رانندگان دارنده گواهینامه اولی است.

سرهنگ رحمتی پور افزود: در صورت ارتکاب محدودیت های فوق همچنین در صورت مقصر بودن در تصادفات منجر به جرح و فوت و رعایت نکردن شروط و محدودیت های مندرج در گواهینامه اعم از استفاده از عینک، سمعک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 هزار گواهینامه رانندگی اولی در البرز صادر شد

46 هزار گواهینامه رانندگی اولی در البرز صادر شد