مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:552024-01-09سياسي

مدیران خراسان شمالی در انتصاب ها به شایسته سالاری توجه کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مدیران این استان تأکید کرد: در انتصاب ها به شایسته سالاری و پرهیز از تبعیض توجه کنید.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مدیران این استان تأکید کرد: در انتصاب ها به شایسته سالاری و پرهیز از تبعیض توجه کنید.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) در دیدار با جمعی از مدیران که به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد با حضور مدیران این مجموعه و جمع دیگری از مدیران استان برگزار شد، گفت: تبعیض در جامعه برازنده نیست؛ اما این تبعیض گاهی معنای دیگری دارد که در معرفی الگوهای درست اخلاقی در ایثار و فداکاری برای مردم نمود پیدا می کند و مورد پسند است تا در جامعه تکثیر شود.

وی بر لزوم اخلاق خوش در برخورد با مراجعه کنندگان تاکید کرد و افزود: باید در واگذاری مسؤولیت ها، شایسته گزینی و تجربه گرایی افراد را در کنار صالح بودن و داشتن اخلاق حسنه مد نظر قرار داد و مبنای انتخاب، افراد با اخلاق حسنه و کاربلد باشد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: براساس دین مکلفیم صادق باشیم و محوریت خدمات ما نباید براساس گرایش های سیاسی باشد.

پس باید رضای خداوند، خدمت به مردم، شایسته گزینی و پرهیز از تبعیض در ارائه خدمات و واگذاری مسؤولیت ها را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران خراسان شمالی در انتصاب ها به شایسته سالاری توجه کنند

مدیران خراسان شمالی در انتصاب ها به شایسته سالاری توجه کنند